سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه موضوعات پرطرفدار برای ایجاد ویدیوها را در سال 2020 پیدا کن

مبارزه مداوم برای ادامه روند و ترس از دست رفتن غالباً می تواند باعث شود که بسیاری از افراد دارای سطح فکر تصمیمات بسیار ضعیفی را در مورد محتوای ایجاد شده و خارج از آن بگیرند.

 

ایده اینکه بخواهیم سوار موج پرطرفدار شویم ، به دلیل این که چگونه برخی از تولیدکنندگان محتوا و بازاریاب ها در تلاش برای به رسمیت شناختن و هدف قرار دادن اهداف ، عوامل دیگر مانند همدلی و خرد را نادیده می گیرند ، بار معنایی خاصی دارد.

 

در حال حاضر ، بیماری همه گیر COVID-19 کل جهان را در ناامنی و ترس خود گرفتار کرده است. ویروس در ذهن همه است و چیزی است که همه در مورد آن صحبت می کنند (امیدوارم در فاصله ای ایمن از یکدیگر).

 

اگر قصد ایجاد ویدیو یا هر نوع محتوای دیگری پیرامون موضوعات پرطرفدار مانند اپیدمی ویروس کرونا دارید ، باید با دقت گام بردارید و با حساسیت به موضوع نزدیک شوید.

قبل از شروع بحث در مورد ایجاد فیلم در موضوعات پرطرفدار ، ابتدا سعی کنیم وضعیت فعلی و نحوه برخورد با این همه گیری را از نظر تولید محتوای مربوط به آن ارزیابی کنیم. پاسخ به این س questionsالات به شما کمک می کند تا رویکرد دقیق تری داشته باشید:

 

آیا ویدئوی شما با موضوع حساس به نظر می رسد که می خواهید از آن سود ببرید؟

آیا ویدیوی شما احساس وحشت ایجاد می کند؟

آیا فیلم شما درباره گروه خاصی از افراد فرضیات نادرست یا کلیات گسترده ای ارائه می دهد؟

لحن محتوای خود را ارزیابی کنید و اگر متناسب با شرایط است. به نظر می رسد موافقانه یا سخت گیرانه قضاوتی است؟

آیا محتوای ویدیویی شما برای مخاطبان شما ارزشی دارد؟

هنگامی که ایده ویدئوی خود را از نظر همدلی و سودمندی موشکافی کردید ، می توانید بدانید که بیشترین علاقه را برای همه دارید.

 

چگونه موضوعات پرطرفدار برای ایجاد ویدیوها را پیدا کنیم

از آنجا که شما باید مرتباً محتوای با کیفیت خوبی تولید کنید ، ممکن است ایده های شما کم شود. خوشبختانه ، ابزارها و تاکتیک های زیادی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند موضوعات داغ مناسب برای جایگاه مناسب خود را پیدا کنید.

 

Google Trends

Google Trends یک سایت تجزیه و تحلیل جستجوی رایگان است که می توانید با استفاده از آن ترجیح دهید. این یک ابزار عالی برای تحقیقات بازار است و اگر آن را به طور عمیق کاوش کنید ، می توانید ارزش زیادی از آن کسب کنید.

1. دریابید که افراد به دنبال چه چیزی هستند

می توانید در مورد مکانهای خاص جغرافیایی که بیشتر مورد پسند است اطلاعات کسب کنید و این موضوعات را بیشتر جستجو کنید تا ایده ای برای ویدیوی خود پیدا کنید. اگر می خواهید بدانید که موضوعی در YouTube شما چگونه کار می کند ، می توانید تنظیمات را تغییر داده و آن را نیز مدیریت کنید.

2. مقایسه مباحث

اگر قبلاً چند ایده مشابه در مورد موضوع ویدیو در ذهن دارید ، اما نمی توانید تصمیم بگیرید که کدام یک بهتر کار خواهد کرد ، می توانید با استفاده از Google Trends آنها را مقایسه کرده و ببینید که از نظر محبوبیت و طول عمر چگونه در برابر یکدیگر قرار می گیرند.

 

توجه داشته باشید که اعداد موجود در نمودار مستقیماً حجم جستجو را نشان نمی دهند. آنها نمایانگر محبوبیت نسبی هستند.

 

در اینجا مقایسه بین دو اصطلاح در Google Trends وجود دارد.

3. عناوین فرعی را پیدا کنید

اگر از قبل ایده اصلی را دارید ، می توانید با استفاده از Google Trends به دنبال عناوین فرعی باشید. شما قادر خواهید بود آنچه را که مخاطب هدف شما در محل خاص خود جستجو می کند ، کشف کنید.

Google Keyword Planner

Google Keyword Planner ابزاری عالی برای انجام جستجوی کلمات کلیدی و ارائه موضوعات است.

 

این یک ابزار رایگان Google Ads است و می توانید از آن در دو شرط زیر استفاده کنید:

 

اگر حساب شما از حالت خبره استفاده می کند. این ویژگی برای حالت هوشمند در دسترس نیست.

تنظیم حساب Google Ads شما باید کامل باشد. شما باید یک کمپین ایجاد کنید و اطلاعات صورتحساب خود را وارد کنید. اما اگر نمی خواهید هزینه کنید ، می توانید کمپین خود را موقتاً متوقف کنید.

در غیر این صورت نمی توانید به ابزار دسترسی پیدا کنید.

 

Google Keyword Planner به شما در جستجوی کلمات کلیدی کمک می کند و همچنین بینش مفیدی درباره میزان جستجو ، آمار تاریخی ، کلیک ها و پیش بینی های تبدیل به همراه پیش بینی های ترافیک ارائه می دهد.

 

TubeBuddy

TubeBuddy یک برنامه افزودنی مجاز YouTube است که ویژگی های جالب بسیاری را برای YouTubers ارائه می دهد. ویژگی تحقیق کلمات کلیدی آن به شما امکان می دهد عبارات خود را جستجو کنید تا بتوانید موضوعات جدیدی را ارائه دهید.

 

اگرچه گزینه ها در نسخه رایگان محدود هستند. قیمت گذاری از 9 دلار در ماه شروع می شود و طیف کاملی از ویژگی ها به عنوان ابزارهای بهره وری ، ابزارهای انبوه پردازش ، ابزارهای جستجوگرها برای ویدیوها ، ابزارهای تبلیغاتی و ابزارهای داده و تحقیقات دسته بندی می شوند.

 

می توانید تمام جزئیات و آنچه را که هر طرح قیمت گذاری ارائه می دهد در اینجا بررسی کنید.

 

نسخه رایگان اولیه TubeBuddy به شما در تحقیق درباره کلمات کلیدی نیز کمک خواهد کرد. و اگرچه این فقط برای YouTube است ، اما هنوز هم یک روش عالی برای فهمیدن اینکه مردم چه نوع ویدئوهایی را علاقه مند یا دنبال آن هستند ، می باشد.

 

کلید واژه IO

برای یافتن کلمات کلیدی می توانید از نسخه رایگان Keyword IO برای یافتن ایده های جدید استفاده کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که موتور جستجو و موقعیت جغرافیایی را مشخص کنید. پیشنهادهای کلمات کلیدی که این کار ایجاد می کند به ترتیب حروف الفبا خواهد بود و نه به ترتیب محبوبیت.

نسخه پولی (در حال حاضر با شروع ماهانه 29 دلار) امکان دسترسی به ویژگی های پیشرفته تری مانند حجم جستجو ، CPC و موارد دیگر را برای شما فراهم می کند. اما برای مبتدیان ، نسخه رایگان به اندازه کافی خوب است. می توانید از آن در ترکیب با Google Trends استفاده کنید تا درک بهتری از موضوعات مناسب داشته باشید.

 

اهرفس

Ahrefs مجموعه کاملی از ابزارها را برای بک لینک و تحلیل سئو ارائه می دهد. در مقایسه با گزینه هایی که تاکنون در مورد آنها صحبت کردیم ، این یکی ارزان نیست. ابتدایی ترین برنامه ماهانه 99 دلار به شما تعلق می گیرد. می توانید از نسخه آزمایشی 7 دلار استفاده کنید.

 

اگر تصمیم دارید این ابزار را تهیه کنید ، منابع خوبی در دسترس شما خواهد بود. همانطور که در تصویر نشان داده شده است می توانید کلمات کلیدی را بر اساس موتورهای جستجوی مختلف تولید کنید (منوی کشویی در سمت چپ).

 

hrefs ویژگی های زیر را ارائه می دهد که برای ایده پردازی برای موضوعات داغ مفید می دانید:

 

1. سایت کاوشگر

به سودآورترین کلمات کلیدی برای جستجوی ارگانیک و پولی پی خواهید برد. همچنین به شما کمک می کند بک لینک را پیگیری کنید.

 

2. کلمات کلیدی Explorer

این به شما کمک می کند کلمات کلیدی مرتبط را برای موضوع خود پیدا کنید ، ایده های جدیدی بیابید و از حجم جستجو و رتبه بندی دشواری برای هر کلمه کلیدی مطلع شوید.

 

3. کاوشگر محتوا

این به شما کمک می کند محتوایی را که بیشترین تعداد اشتراک را دارد کشف کنید.

 

Ahrefs دارای ویژگی های بیشتری است که می توانید برای تجزیه و تحلیل SEO و فرمول بندی های استراتژی استفاده کنید. برای جزئیات بیشتر ، بررسی کنید Ahrefs.com چیست؟

 

اگر واقعاً می خواهید بهترین استفاده را از این سرویس برای ارائه موضوعات پرطرفدار برای ویدیوهای خود ببرید ، از Google Trends در کنار آن استفاده کنید.

 

بگویید شما دو موضوع را در Google Trends مقایسه کرده اید ، سپس می توانید به حجم جستجو ، ایده های کلمات کلیدی ، دشواری کلمات کلیدی ، کلیک ها و غیره نگاهی بیندازید. با استفاده از Ahrefs.