سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بایدها و نبایدهای تولید ویدیو تبلیغاتی در بازاریابی دیجیتال

رسانه های اجتماعی و سیستم عامل های آنلاین در قلب هر استراتژی بازاریابی قرار دارند. در تمام این دیجیتالی سازی ، تولید ویدیو تبدیل به جام مقدس حضور آنلاین هر برند یا شرکتی شده است. نکته بسیار جذابی در مورد دکمه پخش وجود دارد که مخاطب را به تماشای ویدیوی شما سوق می دهد.

 

این ممکن است دلیلی باشد که ما روند رو به افزایش تبلیغات ویدیویی را مشاهده می کنیم. همچنین تولید ویدیو را به عنوان یک صنعت افزایش داده است.

 

با این حال ، همه نمی توانند تیزر تبلیغاتی با کیفیت تولید کنند و برخی از دستورالعمل ها وجود دارد که شما باید برای تولید اولیه فیلم در ذهن داشته باشید.

 

ما در مورد برخی از زمینه هایی که باید برای بهبود تکنیک های تولید ویدیو تمرکز کنید صحبت خواهیم کرد.

 

بنابراین ، بیایید تعقیب کنیم. در اینجا نحوه ساخت فیلم های با کیفیت بهتر ارائه شده است.

 

 

 

مواردی که باید برای بهبود تولید ویدیو در خاطر داشته باشید

همیشه چند نکته وجود دارد که باید برای تولید محتوای ویدیویی با کیفیت در لیست خود بررسی کنید. اینها مواردی است که هر تهیه کننده و ویرایشگر فیلم درباره آن توافق می کند.

 

 

 

طول فیلم

چیزی که باید به شدت به آن توجه داشته باشید این است که چطور وقت فیلم های خود را می گیرید. این یکی از ویژگی های تعیین کننده موفقیت فیلم شماست. شما باید فیلم های خود را با طول معقول ، به اندازه کافی طولانی برای انتقال پیام فیلم نگه دارید ، اما نه بیشتر.

 

فیلم های کوتاه برای مخاطبان سرد و برای کمک به مردم در آشنایی با نام تجاری شما عالی هستند. با این حال ، فیلم هایی که خیلی کوتاه هستند نیز ممکن است نتوانند نکات مهمی را که می خواهید از طریق ویدیوی خود بدست آورید ، شامل شوند. در زمان تعیین طول ویدیوی خود ، به نقطه شیرینی بروید که به هر دو هدف می رسد.

 

 

 

پیام اصلی / فراخوان برای اقدام

به راحتی و پس از پایان کار ، از ذهن دور می شوید ، مهم نیست که ویدیوی شما چقدر سرگرم کننده و غوطه ور باشد. فراخوان خود را در انتهای ویدیو قرار دهید تا مخاطبان شما دقیقاً آنچه را که شما برای انجام آنها لازم دارید به یاد بیاورند.

 

آن را مختصر و دقیق بیان کنید. با این کار ، شما به آنها هدایت می دهید تا آن کلیک را انجام دهند که اساساً هدف فیلم شماست. مشترک شدن ، اشتراک گذاری یا خرید باشد.

 

 

 

دانستن اینکه از یک ویدیو چه می خواهید

داشتن یک ایده یا دامنه دقیق برای ویدیوی شما ضروری است که عملکرد بالایی داشته باشد. دانستن آنچه از ویدیو انتظار دارید بسیار مهم است. تشخیص این که مرحله ای است که حتی قبل از فیلمبرداری یا فیلمنامه نویسی انجام می شود در غیر این صورت محصول نهایی شما فقط جهت خود را از دست می دهد.

 

انتظارات مختلفی می تواند از یک ویدئو داشته باشد. این می تواند ابزاری برای تولید سرنخ ، یا ایجاد دید تجاری یا افزایش دسترسی به آن باشد. داشتن یک هدف خاص به روند تولید کارآمد و نتایج مطلوب محصول کمک می کند.

 

 

 

مخاطب خود را بشناسید و برنده شوید

وقتی نوبت به فیلم می رسد ، هدف قرار دادن شما مهم است. دانستن اطلاعات دموگرافیک و روانشناختی که می خواهید هدف قرار دهید ، در تولید ویدئو بسیار مثر است. محصول شما باید احساسی را در آنها برانگیزد که به عملی تبدیل شود.

 

یک تهیه کننده فیلم خوب همیشه نسبت به احساسات مخاطبان مربوطه خود توجه دارد. تنها در صورتی امکان پذیر است که مخاطبان خود را به خوبی بشناسند. این تنها راهی است که می توانید آنها را به خود جلب کنید.

 

 

 

همیشه با نوشتن یک اسکریپت شروع کنید

برخی از افراد تصور می کنند که خشن کردن آن فرآیند خلاقانه و راهی برای تولید فیلم است. با این حال ، این درست نیست. گاهشماری از مراحل وجود دارد که باید در هنگام ساخت یک محصول بصری دنبال شود. یک ویدیوی خوب متکی به فیلمنامه قاتل است.

 

بداهه پردازی و فیلم نامه نویسی در محل هنگام عکسبرداری ، شما را از موضوع خارج می کند و می تواند فیلم شما را بی دلیل طولانی کند. عناصر اساسی یک ویدیو باید از قبل تعیین شود. باید یک هدف ، یک هدف ایجاد شده و یک فراخوان برای عمل وجود داشته باشد. هر چیزی بیش از این غیر ضروری و کشنده است.

 

 

 

توزیع خود را برنامه ریزی کنید

اگر ویدیوی شما در زمان مناسب از طریق پلتفرم مناسب به مخاطبان مناسب توزیع نشود ، مهم نیست که چقدر محصول ویدئویی شما بی عیب و نقص است و روند تولید یکپارچه بوده اما به همان اندازه بی فایده است.

 

دانستن اینکه بازار هدف شما کجاست و چه زمانی باید آنها را در معرض ویدیوی خود قرار دهید ، در موفقیت شما نقش اساسی دارد. به همین دلیل است که شما همیشه باید یک استراتژی برای نحوه توزیع این فیلم قبل از ساختن آن ارائه دهید.

 

 

 

از اضافه بار اطلاعات خودداری کنید

کمتر بیشتر است. هرگز از موضوع خود دور نشوید و به اطلاعاتی که در پیام اصلی شما است پایبند باشید. بهترین روش برای دستیابی به آن این است که شما یک نکته دردناک یا مسئله ای را پیدا کنید که مخاطب برای آن وجود داشته باشد و سپس راه حلی برای آن ارائه دهید.

 

هنگامی که این قالب حل مسئله را ارائه می دهید ، خود شما این سال را می پرسید و به آن کمک می کنید که به شما کمک می کند از اضافه بار اطلاعاتی که باعث پرت شدن حواس مخاطبان شما می شود جلوگیری کنید.

 

 

 

خیلی سخت نگیر

پنجره پنج ثانیه فراخوان عمل تنها نکته در ویدیوی شما است که می توانید به مخاطبان خود بگویید تا روی محصول شما سرمایه گذاری کنند. هر چیزی بیش از این به نظر می رسد مشکل و بیش از حد بازی شده است. اگر مرتباً به مخاطب خود بگویید که محصول شما را بخرد ، این باعث می شود که او از پیام شما خسته شود. محصولی که بیش از حد از طریق یک ویدیو تحت فشار قرار گرفته است در نهایت بر نرخ تبدیل شما تأثیر منفی خواهد گذاشت.

 

 

 

برون سپاری و تفویض اختیار

ممکن است شما دانش ساختن فیلم را داشته باشید. با این حال ، اگر می خواهید منابع شما حداکثر سودآوری داشته باشند ، باید برای تهیه بهترین فیلم ممکن از کمک حرفه ای استفاده کنید. در هر لحظه که توپ را رها کنید ، تولید یا ویرایش باشد ، می توانید اصل ویدیوی خود را از دست دهید.

 

تفویض اختیار و تولید نیرو برای تولید ویدئو نه تنها می تواند نقش بسزایی در بهبود محصولات ویدئویی داشته باشد بلکه زمان زیادی را برای شما آزاد می کند که در آن می توانید برای تجارت خود استراتژی کنید.

 

 

 

عجله نکن

هر مرحله از تولید به زمان مشخصی نیاز دارد. از آنجا که پیش تولید (فیلمنامه و نمایش داستان) بنیادی است که یک ویدئو بر آن نهفته است ، اگر آن را عجله کنید ، می توانید با تولید (اجرا) مبارزه کنید و محصول نهایی شما آسیب می بیند.

 

در مورد پس از تولید (ویرایش) نیز همین است. اگر در مرحله ویرایش ویدیو به جزئیات توجه کافی نکنید ، کل پروژه شما می تواند از بین برود.

 

شما می توانید یک فیلم مناسب و معقول نیز ضبط کنید حتی اگر برای شما فشار بیاید.

 

وقتی نوبت به اجرا و تصویربرداری یک پروژه می رسد ، عجله تنها چیزی است که بدون سایه تردید می تواند تکنیک های خوب تولید فیلم را مختل کند. با پیروی از پروتکل صحیح تولید ، سرمایه گذاری خود را ارزشمند کنید.

 

خطوط را بخاطر بسپارید ، مطمئن شوید که مجموعه به درستی نشان داده شده و تجهیزات در جای خود قرار دارند. با عجله می توانید دید خود را از دست بدهید.

 

تکنیک های حرفه ای تولید فیلم

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید به آنها توجه داشته باشید تا ویدیوهای شما حرفه ای و جذاب به نظر برسند.

 

اجازه ندهید عکسهایتان لرزان باشد. از سه پایه مناسب برای عکسهای ساکن و تجهیزات تثبیت کننده در موارد عکس متحرک استفاده کنید.

عکسها را بیش از حد حرکت ندهید. در حالی که می تواند ارزش هنری بیفزاید ، اما فقط درصورت لزوم و ایجاد فرصت ، دوربین را در عکس های خود حرکت دهید. تعدیل بیش از حد ممکن است ضربه شما را خراب کند. قابلمه ها و بزرگنمایی های خود را صاف کنید.

تصاویری که از نظر زیبایی شناختی جلب توجه می کنند توجه مخاطب باید در عکس های شما تقارن باشد. فقط تا گرفتن عکس درست متوقف نشوید. قانون یک سوم را دنبال کنید که در آن یک سوم عکس سوژه را نگه می دارد در حالی که در قسمت باقی مانده چیزی به جز فضای منفی وجود ندارد.

اطمینان حاصل کنید که از ظاهر شدن اشیا random تصادفی در عکسهای خود به اشتباه جلوگیری می کنید. نادیده گرفتن هر چیزی در فیلم های HD دشوار است.

عکس متعادل بهترین دوست شما است.

همیشه در هنگام فیلمبرداری از یک ویدئو ، تصویری واضح از شکل ظاهری محصول ویرایش شده داشته باشید تا بدانید کجا فضای منفی برای آرم ، تصویر و تایپوگرافی مانند عنوان یا اعتبار را بگذارید.

اطمینان حاصل کنید که هر بار بزرگنمایی یا بزرگنمایی دوربین ، فوکوس عکس را از دست نمی دهید ، مگر اینکه این همان زیبایی باشد که می خواهید ایجاد کنید زیرا اسکریپت بعضی مواقع آن را می طلبد.

برای جلوگیری از بهم ریختگی صفحه و سردرگمی مخاطب ، باید نکات خاصی را در حین فیلمبرداری به خاطر بسپارید. همچنین ممکن است به زیبایی کلی ویدیو آسیب برساند. به عنوان مثال ، آرایش بیش از حد تقویت شده می تواند این کار را برای شما انجام دهد. در مواقع دیگر ، کمبود پودر باعث درخشش سوژه شما می شود. استفاده از چاپ های پیچیده و کوچک در لباس نیز ممکن است تمرکز دوربین بر روی موارد مهم را برای دوربین دشوار کند.

وقتی نوبت به فیلمبرداری می رسد ، آشنایی با تجهیزات ضبط نیز بسیار مهم است. بهترین دوست دوربین خود باشید و همه چیز را در مورد آن بدانید. مهمتر از همه ، در مورد کارکردهایی که بیشترین استفاده را خواهید کرد ، یعنی تعادل رنگ سفید ، عنبیه ، نحوه تعویض بین منظره ، پرتره و سایر ابعاد را بدانید.

اطمینان حاصل کنید که از قطع ارتباط ویدیوی خود جلوگیری می کنید. اگر چندین پیام توسط چندین موضوع وجود داشته باشد که از طریق یک ویدیو پوشش می دهید ، نباید از هم جدا یا ناقص باشد. یک روش تولید ویدیو که در این زمینه کمک می کند این است که یک اسکریپت یکنواخت برای همه موضوعات موجود در یک ویدیو داشته باشید تا انسجام ایجاد کند. همیشه به یاد داشته باشید ، رفتن با یک برنامه موفقیت را تضمین می کند.

صدای نامشخص ناراحت کننده است و ویدیو را تقریبا به همان اندازه بی فایده می کند. اگر از بوم مایک استفاده می کنید ، مطمئن شوید که آن به سمت بلندگو است. در نهایت تکان دادن مایک را انجام ندهید زیرا این فقط به معنای سر و صدا است. افراد خود را از نظر جواهرات از هیچ چیز پر سر و صدایی استفاده نکنید. خواهید فهمید که بعضی اوقات یک مایک یقه قابل مشاهده به اندازه صدای خفه شده بد نیست. همه کابل ها را جدا نگه دارید و اجازه ندهید آنها با هم مخلوط شوند در غیر این صورت با صدای وزوز ضعیفی که می تواند در صدای شما تداخل داشته باشد مواجه خواهید شد.

هنگام شروع یک ویدیو ، قبل از اینکه با گفت وگو شروع کنید ، حدود چند میلی ثانیه از یک اتاق تنفس خارج شوید. این به اتاق سردبیر اجازه می دهد تا به طور موثر شروع به کار کند. از همپوشانی خطوط بین دو شخص که ضبط شده اند جلوگیری کنید ، همیشه بین دو خط فاصله بگذارید.