سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده هایی برای محتوای ویدیویی مثل تیزر تبلیغاتی

همه ما می دانیم که فیلم در حال تبدیل شدن به محتوای اصلی دیجیتال است. در این شکی نیست. با توجه به کاهش توجه روز به روز مصرف کنندگان ، باید با آنها تعامل کنید و آنها را درگیر کنید. درگیری در شبکه های اجتماعی اکنون مهم است. با توجه به اینکه اکنون در حال تبدیل شدن به مکان شماره یک برای مصرف کنندگان هستند. و از آنجا که اکنون روش های بهتری برای بارگذاری و استفاده از محتوای ویدئویی شما به شما ارائه می دهد ، فکر کردیم که ایده هایی در مورد محتوای ویدیویی به شما ارائه داده ایم.

 

دموی محصولات:

هر از چند گاهی می خواهید ویژگی جدیدی در مورد محصول خود به اشتراک بگذارید یا حتی خود محصول جدیدی را معرفی کنید. در اینجا می خواهید موارد جدید و موارد بهبود یافته را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. حتی می توانید یک سری فیلم کوتاه برای مخاطبان هدف خود بسازید که همزمان یک ویژگی را به نمایش بگذارد.

6 چیز ضروری که یک ویدیوی برنامه شگفت انگیز می سازد

نحوه فیلم برداری:

نسخه های نمایشی شبیه فیلم های چگونگی ارسال هستند اما شما در اینجا می توانید بیشتر روی مناطق خاصی از برنامه یا محصول خود تمرکز کنید. می توانید اطلاعات مربوط به قطعات پیچیده محصول خود را به اشتراک بگذارید تا کسانی که از آنها استفاده می کنند با مشکلی روبرو نشوند. حتی می توانید پست های وبلاگ خود را در چگونگی راهنمایی برای جلب توجه بیشتر در شبکه های اجتماعی بازآفرینی کنید.

 

مصاحبه و وبینار

محتوای دیگری که می توانید از طریق فیلم به اشتراک بگذارید مصاحبه است. متخصصان صنعت خود را در اختیار داشته باشید و مصاحبه های آنها را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. نه تنها مهارت خود را به نمایش می گذارید بلکه مشتریان نیز به نظر یک متخصص در مورد سیستم عامل شما که در ساخت برند کمک می کند احترام می گذارند.

 

فیلم های BTS

وقتی مارک ها روراست می شوند ، با مشتریان خود شخصی می شوند. از فیلم های کوتاه می توان برای به اشتراک گذاشتن نمای اجمالی شرکت در پشت صحنه استفاده کرد. مصاحبه با کارمندان ، آنچه در وقایع رخ می دهد ، چگونه محصول به مشتری می رسد و موارد دیگر.

برای به دست آوردن تعامل باید 5 مورد برای تیزر تبلیغاتی فیس بوک ا

اشتراک اخبار

با فیلم های کوتاه می توانید اخبار مربوط به محصولات یا خدمات جدید ، رویدادهای آینده و حتی تخفیف های جدید را به اشتراک بگذارید. این نباید یک ویدیوی تبلیغاتی باشد بلکه در واقع یک فیلم خنده دار و جذاب است که اخبار را به روشی دوستانه به نمایش می گذارد.

 

رویدادهای خود را تبلیغ کنید:

با فیلم های کوتاه می توانید به راحتی رویدادهای آینده خود را تبلیغ کنید. شما می توانید غرفه خود را در نمایشگاه به اشتراک بگذارید یا موارد برجسته رویدادهای خود را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید. با فیلم ها می توانید با نمایش صحنه هایی از وقایع در زمان واقعی ، مشتریان خود را درگیر خود کنید. مدت هاست که از تصاویر استفاده می شود اما با فیلم ها می توانید به مشتریان خود احساس کنید که در آنجا حضور دارند و در این رویداد شرکت می کنند.